Muu digimarkkinointi ja digimarkkinoinnin konsultointi

Olemme laatineet digimarkkinoinnin sanaston, jossa on jo esiteltyjen hakukonemainonnan, hakukoneoptimoinnin ja display-mainosten ohella melkoinen kirjo myös muita digimarkkinoinnin muotoja.

Analytiikassa erotellaan esim. sosiaalisen median mainonta, email-markkinointi, affiliate- eli kumppanuusmarkkinointi vielä erikseen, ja voidaan analysoida näiden kanavien kustannustehokkuutta tarvittaessa aina kampanja- tai mainonnan luovien ratkaisujen tasolla. Tärkeää on analysoida ja ymmärtää, miten eri kanavat ovat tyypillisesti eri roolissa ostopolulla, jolloin ostopolun eri vaiheissa toimivat eri kanavat. Joidenkin kanavien avulla tiedotetaan uusille yleisöille uusista tuotteista ja palveluista, joita on tullut markkinoille, kun tietyt kanavat ovat sitten kustannustehokkain tapa seuloa ne potentiaaliset asiakkaat, jotka ovat ostoprosessissa jo pidemmällä, tai palauttaa sivustolla jo vierailleet takaisin.

Konsultoimme sekä autamme tai toteutamme puolestasi lähes kaikkia digimarkkinoinnin keinoja